maandag 24 augustus 2015

Dag 13- een los eindje (1)

Geïnspireerd door Nelleke van "elke dag een kastje" (www.eenkastjeperdag365.blogspot.com) ben ik op 10 augustus begonnen met mijn 365 dagen project. Op de pagina mijn weg naar rust en ruimte vertel ik wat het doel is van mijn 365 dagen project.

Op het moment dat ik begon met dit project was ik niet van plan om een blog te gaan schrijven. Te veel werk en te veel gedoe... Dit is één van de vele beren die ik altijd op mijn weg zie. Ik ben dus "ouderwets" met pen in mijn (tot nu toe ongebruikte) agenda gaan bijhouden wat ik allemaal had gedaan die dag. Langzaamaan begon ik zin om te krijgen om een écht blog te gaan maken. Want er zijn al zoveel mensen mij voorgegaan, waarom zou ik het niet kunnen? En zie-daar na een hoop gestoei ben ik zo ver dat ik mijn eerste blog kan gaan schrijven. Hoe trots! Natuurlijk moet ik wel even manlief bedanken omdat hij afgelopen dagen als een echte "IT-er" heeft meegedacht, waar ik wilde stoppen bleef hij erg geduldig en meedenkend.
Hier komt 'ie mijn eerste blog.

Naast "RRHH-klusjes" (klusjes in het kader van dit project) heb ik ook "basisklusjes". Donderdag 20 augustus heb ik de douche eens grondig aangepakt, alles blonk weer en was lekker schoon. Behalve de kranen... Heeft iemand dé tip om de douchekranen watervlekvrij te krijgen? Ik heb het met azijn geprobeerd. Met zero results. Er bleef één los eindje over: de doucheradio (ja ik heb een doucheradio). Deze heb ik als los eindje op een notitieblaadje geschreven.


Dit is Willem-Beer (op de pagina de beer leg ik uit wie Willem Beer is). Willem hielp mij vandaag diverse klusjes te klaren.

 De doucheradio in ongestofte en niet schone staat.

 
Na enkele minuten een sopje en support van Willem was de doucheradio weer schoon, en kon ik de radio weer aanzetten. Radio 2 (www.radio2.nl) is mijn favoriete zender.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten