donderdag 27 augustus 2015

Dag 16- binnenkant spiegelkast douche

Vandaag heb ik tijd om een "echte" RRHH-klus aan te pakken. Vandaag staat het spiegelkastje in de douche op het programma.

Bij de start van deze klust ziet de binnenkant er zo uit. Niet slecht, maar het mag wel eens schoongemaakt worden.
Deze spullen komen van de bovenste plank.
De mondspoeling wilde ik al héél lang op de onderste plank hebben. De planken bleek je heel makkelijk te kunnen verwisselen (liep er misschien een BEER in het kastje?), ik heb de middelste plank hoger geplaatst. De mondspoeling kan nu op de onderste plank.
Op de bovenste plank staan nu spullen die minder vaak gebruikt worden. De middelste plank is (bijna) leeg, de onderste plank lijkt heel vol (misschien is `ie dat ook wel), maar... er zit logica in. Hier staan alle spullen die dagelijks gebruikt worden op reikhoogte (ik ben niet zo heel lang).
Oh, en zie ik daar een beer? Gelukkig is het Willem-Beer, de andere beer is van mijn pad gehaald.
Dit karretje stond in de keuken. Doordat ik ook daar ben begonnen met opruimen bleef deze over. Ik weet nog niet zo goed voor welk doeleinde ik `m wil gebruiken. Vandaag heb ik `m als schoonmaakkarretje gebruikt. Handig zo`n extra werkruimte!







Dit kan weg of uitgezocht worden. De scheerkwast en de kammen mag manlief uitzoeken. Het flesje Sterilon is leeg (waarom laat ik een leeg flesje ruimte innemen?) Wattenstaafjes gebruik ik hééél weinig, die kunnen in de kast op de waskamer. De handengel gooi ik weg om te voorkomen dat ik `m ga gebruiken (mijn handen gaan hier kapot van) en het medicijnbekertje gebruik ik niet. (Gebruikte ik voor de mondspoeling, maar in de dop van de mondspoeling past precies de hoeveelheid die je mag gebruiken).
Omdat ik nu de Glassex bij me in de buurt had heb ik de spiegel nog even schoongemaakt. (Dit briefje hangt op de spiegel omdat ik anders een aantal belangrijke zaken vergeet, boven de notitie hangt een mooi citaat uit de Flow).
Zo! Poppetje gezien, kastje dicht.
Morgen weer een dag...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten