donderdag 27 augustus 2015

Dag 16- een los eindje (2)

Vanmorgen heb ik eerst de klusjes van mijn ochtendroutine gedaan. Wat was het heerlijk om vandaag een vaatwasloze dag te hebben. Ook hoefde ik niet te bezemen of Swifferen omdat manlief gisteren heeft gestofzuigd en gedweild.
Wat ik vanmorgen naast de basisklusjes heb afgerond, waren de losse eindjes van dag 15.
Eén van de doelen in dit 365-dagen project: het bijhouden van de was. Deze was heb ik gisteren klaar gezet zodat ik `m vanmorgen kon ophangen. Het bijhouden van de was is helaas mijn manco. Het positieve hieraan is dat ik me er bewust van ben, en als je je ergens bewust dan zou je (let op het woordje "zou") er iets aan kunnen doen.

Vervolgens was het tijd om de zwemspullen op te ruimen. Ik heb direct de zwemtas voor volgende week ingepakt. Dit heb ik gedaan met de handdoeken die in de kast lagen. (De handdoeken van gisteren moet ik nog wassen). De zwemavond was heel gezellig én ontspannend.
Dit is een minder leuk los eindje: de was van gisteren moet ik nog in de kast leggen.
Ha! Hier komt een leuk los eindje. Herinner je je de flesjes van dag 15 nog? Met dat vieze bruine water? Manlief heeft met schoonmaakmiddel (alcohol) van zijn werk de flesjes schoongemaakt. Zien ze er niet spik en span uit? Dit is oude Lavendel, ik besloot direct nieuwe Lavendel uit de achtertuin te knippen.
Het leek mij heel decoratief om ook wat takjes met Bramen bij de Lavendel te doen. (Manlief zei zojuist dat het niet heel handig was om Bramen in een vaasje te doen. Hij zei dat de Bramen er morgen niet meer decoratief uit zien, we zullen het zien...)
Willem-Beer voelt zich natuurlijk het meeste thuis in een natuurlijke omgeving...
De vaasjes staan in de vensterbank. Het staat erg decoratief  (al zeg ik het zelf).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten