maandag 21 september 2015

Dag 32- klusje 1: dressboy

Vandaag staat deel 3 van het papier opruimen op het programma. Ik had wat last van uitstelgedrag, dit merkte ik toen aan dit klusje begon.
Gisteren is in de hobbykamer de ruimte onder het werkblad vrij gemaakt. Deze stoel kan nu naar de hobbykamer.
Toen viel mijn oog op de dressboy. De dressboy én dit hoekje kan wel een opruimbeurtje gebruiken.
(Op dat moment was ik me ten volle bewust dat ik de papier-opruim-Klus van vandaag aan het uitstellen was.) :-)
Totale uitstel was het niet. Dé bak met papier had ik al naar boven gebracht. :-) En wat heeft de stoel een mooie plek gekregen.
Het hoekje waar de dressboy staat ziet er nu zo uit. De kabels en de stekkerdozen vind ik niet echt fraai om te zien. Aan manlief heb ik gevraagd of hij dit kan wegwerken. Hij gaat er over nadenken. (Manlief heeft altijd een denkproces nodig, na grondig te hebben nagedacht komt hij vaak met een hele goede oplossing. Het duurt alleen altijd even voordat de oplossing er is.) ;-)
De riemen heb ik uitgezocht. Deze riemen blijven over. Ze liggen nu in het mandje die ik op dag 21 overhield na het opruimen van de garderobe. Dit is een tijdelijke oplossing. Ook ik moet even nadenken over een andere opbergplek voor de riemen. ;-)
Links liggen de riemen die manlief moet uitzoeken. (Dit is inmiddels gebeurd, er gaan twee riemen naar de kringloop), de schoenen zet ik op gratis op te halen, en de riemen rechts gaan ook naar de kringloop.
 
Na dit klusje kon ik niet anders dan gaan beginnen met de "Klus van vandaag": papier opruimen deel 3.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten