vrijdag 13 mei 2016

Dag 266- ontspannen donderdag

Het is nog steeds meivakantie. Het idee van een vakantie is dat je uitrust en ontspant. Afgelopen periode is er zo veel gebeurd dat het mij niet is gelukt om in de "ontspanmodus" te komen. Tot gisteren. Gisteren had ik een heerlijk ontspannen dag. Natuurlijk deed ik ook kleine huishoudelijke klusjes. Waaronder een klusje die ik steeds heb uitgesteld: het opvouwen en opruimen van de was. Ik besloot dit klusje leuk voor mezelf te maken.
Rechts liggen één van mijn lievelingskoekjes.
Een grote mand met was die opgevouwen moest worden.
Al snel ontstonden er keurig opgevouwen stapeltjes was.

Een stapel met broeken. Deze vouw ik niet op omdat ik ze ophang.

Na nog wat aangerommeld te hebben in en om huis, besloot ik eindelijk eens van de zon te genieten.
De zon scheen feller dan ik dacht. Insmeren is dan het devies. Op dit moment lees ik "Dekmantel" van Loes den Hollander. Persoonlijk vind ik het verhaal wat traag vertellend. Toch boeit dit boek me op één of andere manier, ik ben niet voor niks op bladzijde 275. ;-) Ik ben nu bij een aantal verdwijningen beland. Dit maakt het verhaal spannend. Ook kan het verhaal nog alle kanten opgaan.

Wat was het heerlijk om ontspannen in de zon een goed boek te lezen. Dit moet ik zeker vaker doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten