dinsdag 17 mei 2016

Dag 270- geocaching-op zoek naar Ollies

Gisteren was het dag 270 van mijn 365-dagenproject. Ik ben alweer 270 dagen bezig om Rust in huis, maar vooral Rust in mijn hoofd te krijgen. Gisteren was het tweede Pinksterdag. Op zo`n speciale dag wil ik vooral iets leuks en ontspannends doen. Iets wat manlief en ik beide leuk vinden om te doen is geocachen.
Qua weer was het een perfecte dag om op pad te gaan: niet te warm, niet te koud én niet onbelangrijk:
het was droog!
Onlangs is er een nieuwe route bij ons in de buurt uitgezet: de "Ollieroute". Deze route bestaat uit zestien caches. We besloten er in ieder geval een aantal te gaan zoeken (en vinden), en zien hoe ver we zouden komen. Omdat de route dichtbij huis, is kan deze route makkelijk opgesplitst worden.
Bruggetjes hebben prima verstopplekken.
Ergens langs een ruiterpad liggen caches verstopt? Maar waar?
Dit keer ging Willem-Beer weer eens gezellig mee. Het fietskarretjes hebben we zaterdag gekocht. Het vraagt wat oefening om hier mee te fietsen. Daarom oefende ik er gisteren voor de tweede keer mee. Tijdens deze fietstocht fietste manlief op de fiets van zijn moeder. Gezellig zo`n mand met bloemetjes. ;-)

In totaal hebben we gisteren acht Ollies gezocht en gevonden. Precies op de helft zijn we gestopt. Binnenkort gaan we de andere acht Ollies zoeken (en vinden).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten