maandag 16 mei 2016

Dag 269- op een mooie pinksterdag

Gisteren was het eerste pinksterdag. Tijdens het weerbericht vertelde men dat deze eerste pinksterdag kouder was dan met kerst. Ook werd verteld dat er `s nachts kans was op vorst aan de grond.
Was er sprake van een mooie pinksterdag? Mooi weer was het in ieder geval niet.
Het voordeel van een koude, miezerige dag is dat je er "binnenklusjes" gedaan kunnen worden.
Manlief en ik deden onze typische weekendklusjes: we werkten het kasboek bij, het bed werd verschoond, er werd een was gedraaid (en opgehangen) en ik zette mijn medicatie uit.

Langzaamaan tikte de klok verder algauw werd het half drie. We gingen eerst naar een supermarkt om stokbrood te kopen (vergeten tijdens de weekboodschappen. Gelukkig was er op deze pinksterzondag een supermarkt open). We waren niet de enige die boodschappen gingen doen. Wat was het druk!

Nadat het stokbrood was gekocht togen we naar Leiden. We gingen op bezoek bij mijn vader.
Helaas ligt mijn vader nog steeds op de IC. Omdat hij nu al een tijd op de IC ligt is besloten om in plaats via een tube te beademen, via een trachea canule te beademen. Om een trachea canule te kunnen plaatsen is een operatie nodig. Deze operatie vond gisterenochtend om 8.00 uur plaats.
Manlief en waren rond haf vijf op de kamer van mijn vader. Vanzelfsprekend was mijn vader erg moe, hierdoor was er nauwelijks contact met mijn vader te krijgen. Omdat ik afgelopen periode wél contact met mijn vader kreeg ging ik teleurgesteld naar huis.

Moe en met trek kwamen we weer thuis. Gelukkig had manlief al een lekkere soep gemaakt, en hadden we het stokbrood gekocht. ;-)

`s Avonds ontspande ik door een leuke en grappige film te kijken: "Loenatik, te gek!"
Er gebeuren zulke absurde en gekke dingen. Het kan niet anders dan dat je hier vrolijk van wordt.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten