dinsdag 17 mei 2016

Dag 271- wandelen met Chef langs De Vecht

Vanmorgen stond ik op met grote huishoudelijke plannen. Maar eerlijk gezegd... Ik had hier niet zoveel zin in. ;-) Naast de routineklusjes besloot ik een andere Klus te doen, waarvan ik wist dat ik hier Rust in mijn hoofd van zou krijgen.
Sinds mijn vader is opgenomen in het ziekenhuis typ ik bijna dagelijks een update en verstuur die via de whatsapp. Ook ontvang ik regelmatig een update over de toestand van mijn vader. Deze berichtjes heb ik nog niet gewist omdat ik een tijdlijn wil maken. Dit is handig voor het overzicht. En, mocht mijn vader vragen hebben over zijn IC-opname dan kan ik de tijdlijn voor hem printen.
Voor deze Klus moet ik echt even gaan zitten, de tijd hiervoor is nemen is een ander belangrijk onderdeel om deze Klus te doen.
Vanmorgen verwerkte ik eerste de appjes van vriendin. Hier ben ik al een uur mee bezig geweest.
Natuurlijk waren deze berichtjes ook confronterend. Het gaat over dingen die écht niet leuk zijn.
Door het verwerken van deze berichtjes, las ik weer terug hoeveel er gebeurd is afgelopen drie weken. Helaas loopt de emotionele rollercoaster nog steeds door...

Gelukkig had diezelfde vriendin een goed idee voor vanmiddag: gaan wandelen met Chef. (Over een tijdje mag ik dit met mijn pleegpup gaan doen.) Ze had een rondje uitgestippeld van ongeveer veertig minuten. Voettechnisch is dit voor mij goed te doen. Wat een heel fijn voordeel was aan deze wandeling: de zon begon te schijnen! En wat doe dan je als hond. Juist... Je gaat het water in.

Chef staat hier in de prachtige rivier De Vecht. Ik kreeg bijna zin om hem achterna te gaan. :-)
Over een tijdje ben ik van plan om met vriendin, Chef en pleegpup te gaan wandelen. (Dit zal nog even duren, wandelen bij een pup moet opgebouwd worden.) Helaas mag de pleegpup niet zwemmen. Dan moet ik samen met pleegpup maar genieten van het feit dat Chef wél mag zwemmen. ;-)
Wat een prachtige, leuke, lieve en enthousiaste hond vind ik Chef!

Na het rondje wandelen dronken we nog wat in de tuin. Het was heerlijk in de zon. Maar ja... De tijd verstreek. Algauw was het tijd om de (oppas)kinderen van school te halen.

1 opmerking:

  1. Wat een leuk verhaal weer.Genot om dit te lezen met geweldige kiekjes van ons lieve witje!

    BeantwoordenVerwijderen