dinsdag 24 mei 2016

Dag 278- koken op dinsdag

Normaal gesproken kook ik niet op dinsdag. Volgens manlief had ik beloofd te koken. Belofte maakt schuld. ;-) Daarom maakte ik een Frisse rijstsalade. Deze salade is heerlijk op een warme lentedag of een heerlijk lome zomerdag. Ook past deze salade prima bij een BBQ. Het is bijna juni, dus ik vond dat we dit recept weer eens op het menu konden zetten. Niet wetende dat het vandaag een bewolkte ietwat koude dag zou zijn.
De salade aten we met stokbrood met kruidenboter.
Er gaat munt in deze salade. De munt haalde ik uit onze eigen tuin.
De rest van de ingrediënten. De olie, azijn en mosterd is bedoeld om een dressing van te maken.
Het eindresultaat. Wederom was deze salade erg lekker. Ik vond `m alleen niet zo goed passen bij het weer van vandaag. Een bord boerenkool had ik ook erg lekker gevonden. ;-)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten