dinsdag 24 mei 2016

Dag 277- douche Grote Beurt

Nog drie nachtjes slapen... En dan... Dan mogen wij onze pleegpup ophalen. Ik verwacht dat aankomend weekend dat we heel erg druk bezig zijn met onze weg te vinden met de komst van onze nieuwe huisgenoot. Daarom wil ik een aantal klussen en klusjes in huis al gedaan hebben, zodat ik me in de beginperiode kan concentreren op de pleegpup.
Een grote Klus die ik al lang uitstelde deed ik gisteren. De douche kreeg een Grote Beurt.
De plankjes van het badkamerkastje krijgen nu eindelijk een duidelijke bestemming...
Deze kleine handdoekjes lagen op de vensterbank bij het doucheraam. Als de wind op dit raam staat vallen de handdoekjes steeds naar beneden. Met als gevolg dat ik steeds weer opnieuw de handdoekjes stond op te vouwen. Ik kon alleen geen andere plek bedenken. Totdat ineens het kwartje viel. :-) Deze handdoekjes passen prima op de plankjes. Ik vind het ook nog eens heel gezellig staan.
Omdat ik geen horloge draag vind ik het prettig om overal de tijd te kunnen zien. Daarom staat er een reiswekkertje in de douche.
Manlief heeft een tijdje moeten spoelen met dit middel. Ik dacht dat het flesje nog vol was. Niets bleek minder waar, het flesje was leeg. Waarom staat er geruime tijd een leeg flesje te verfstoffen in de badkamer? Hup weg ermee! Opgeruimd staat immers netjes...

Ook ontkalkte ik de douchekranen.
De kraan is ingepakt met keukenpapier in schoonmaakazijn.

Dit keer gebruikte naast schoonmaakazijn ook een andere ontkalker.
Dit is een fijne ontkalker. Hij ruikt lekker fris en slaat niet meteen op je adem.

Fijn zo`n opgeruimde en schone badkamer. De komende tijd hoef ik hier niet meer aan te denken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten