vrijdag 8 april 2016

Dag 231- schoonmaakexperiment met de vaatwasser

Mijn schoonmama doet "alles" in de vaatwasser. Denk bijvoorbeeld aan Legoblokjes, het rooster van de afzuigkap maar ook ventilatieroostertjes. Ook ik heb onze ventilatieroostertjes als experiment in de vaatwasser gedaan. Persoonlijk vond ik dit geen succes. Uiteindelijk heb ik de roostertjes handmatig schoongemaakt. Op onze kalender staan bij de maand april vaatwasser-schoonmaaktips. Eén van de tips is om het wasmachinebakje schoon te laten maken door de vaatwasser. Tijd voor een experiment!
Het wasmachinebakje voordat 'ie de vaatwasser in ging.
Het wasmachinebakje na een vaatwasbeurt. Het bakje is weliswaar schoner, maar ik vond `m niet schoon genoeg. Tijd voor andere maatregelen.
Dit is een schoonmaakproduct wat ik al jaren met veel plezier gebruik. Ik gebruik `m zo`n beetje voor alles.
Wattenstaafjes (maar ook satéprikkers en tandenstokers) zijn perfect schoonmaakgereedschap.
Het wasmachinebakje na een handmatige schoonmaakbeurt. Ik dacht dat een wasmachinebakje schoonmaken een klein klusje zou zijn, al met al werd dit toch een Klus. Maar... Het resultaat mag er zijn!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten