donderdag 28 april 2016

Dag 251- vol hoofd

Na de "schizofrene dagen" hoopte ik vandaag op een dag zonder telefoontjes. Ik wist dat ik een belangrijk telefoontje moest plegen. Ik hoopte dat dit het enige "heftige telefoontje" van vandaag zou zijn.
Helaas... Vanmorgen was ik weer aan het telefoneren. Uiteraard had dit telefoontje betrekking op de ziekenhuisopname van mijn vader. De informatie die ik nu kreeg heeft gezorgd voor een nog grotere warboel in mijn hoofd.
Om de boel te ontwarren moet ik zorgen dat ik iemand ga spreken die meer informatie kan geven met betrekking tot de ziekenhuisopname van mijn vader.
Ik hoop dat ik na dit gesprek meer duidelijkheid heb, en de warboel minder groot zal zijn in mijn hoofd. Dit geeft immers Rust en dus meer Ruimte voor andere dingen die ook belangrijk zijn.

Ook kreeg ik van iemand de tip om een "logboek" bij te houden. Het helpt mij inderdaad om dingen van me af te schrijven. Om voor een later moment een tijdslijn te hebben is het inderdaad een goed om alle informatie die ik krijg te noteren. Ook blijft de informatie dan op een plek, in plaats van allerlei aantekeningen die overal los in huis liggen.
En... In het kader van Rust en Ruimte van mijn hoofd is dit zeker een goed idee. Nu de uitvoering nog. :-)

Het is nu vroeg in de middag, ik ben benieuwd wat de rest van de dag gaat brengen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten