zaterdag 16 april 2016

Dag 238- noeste arbeid

Op dag 236 ben ik begonnen met het schoonmaken van de douche. Twee dagen later was deel twee van deze schoonmaak-Klus aan de beurt. Ik begin altijd met de vensterbank.
Dit is voor. Na enkele minuten zag de vensterbank er zo uit.
Dit is na.

Ik werkte van boven naar beneden. Na een tijdje was de wasbak aan de (schoonmaak)beurt.
Dit is voor.

Dit is na.

Ook maakte ik twee dingen schoon die ik steeds uitstelde om schoon te maken. Op deze schoonmaakochtend vond ik dat er geen ruimte was om uit te stellen.
De doucheradio. Dit is voor.
Dit is na.

De föhn is dringend toe aan een schoonmaakbeurt. Dit is voor. En...
...Dit is na.

Wat is het heerlijk om na lang uitstellen deze klusjes uiteindelijk toch gedaan te hebben.

Nadat ik de kraan om te ontkalken in het "azijn had gezet", was het tijd om de schoonmaakspullen op te ruimen en te genieten van een welverdiende pauze!

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten