dinsdag 12 april 2016

Dag 235- maandag wasdag


Op de één of andere manier komen de klusjes voor dit 365-dagenproject wat meer naar de achtergrond. Ik vind het goed dat ik me hier bewust van ben, ik kan er dan voor zorgen dat er weer het één opgepakt wordt. Eén van de dingen die weer in beeld moet komen is het bijhouden van de was. Toevallig was het gisteren maandag. Ik maakte er een "maandag wasdag" van.
De was die ik van de wasrekjes haalde heb ik direct opgevouwen. Ik was er een tijdje mee bezig omdat het veel "klein spul" was.
De traplift wordt voor verschillende doeleinden gebruikt. Hij is perfect om natte (dus zware) was naar beneden te vervoeren.
Op zo`n mooie lentedag is de keus om de was buiten op te hangen gauw gemaakt.
Na het eten haalde ik de was van de lijn en vouwde de was direct op. Wat een heerlijk schoon en opgeruimd gevoel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten