maandag 11 april 2016

Dag 234- nieuw blog

Op dit blog heb ik al veel geschreven over onze nieuwe vrijwilligerswerk: manlief en ik hebben ons aangemeld als puppypleeggezin voor Hulphond Nederland.
Dit onderwerp vind ik beter passen op een ander blog. Daarom heb ik besloten een nieuw blog te maken die in het teken staat van onze belevenissen als puppypleeggezin.
Op internet vind ik weinig ervaringsverhalen over de belevenissen als puppypleeggezin. Mijn doel voor dit blog is tweeledig: Rust en Ruimte creëren in mijn hoofd doordat ik onze belevenissen op "papier" zet. Daarnaast hoop ik dat andere puppypleeggezinnen dit blog met veel plezier zullen lezen en er misschien tips uit kunnen halen.

Een nieuw blog maken is niet 1-2-3 gedaan. Op deze zondag had ik de rust om een nieuw blog te maken. Ik vind de layout goed genoeg om het blog te openen. Hij is per vandaag up & running.
Het blog heeft de toepasselijke naam: "Dagboek van een puppypleeggezin".

Manlief en ik zijn een aankomend puppypleeggezin, totdat er een pleegpup is zullen op dit blog weinig posts geplaatst worden. Wel zal het aanlooptraject beschreven worden. En... Als de pup er is, dan zal ik regelmatig over onze belevenissen schrijven.

Wordt vervolgd!
 
Nieuwsgierig? Neem gauw een kijkje!
 
 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten