dinsdag 2 februari 2016

Dag 165- papier deel 13

Sinds mijn 365-dagenproject heb ik stapels en stapels papier opgeruimd. Het lijkt de was wel: er lijkt geen eind aan te komen... ;-)
Gisteren was mijn dertiende papier-opruimmiddag. Ik zag er wel een beetje tegen op, maar als ik eenmaal bezig ben valt het uiteindelijk allemaal best mee. Dit bakje met papier stond klaar om opgeruimd te worden.
Dit papier komt uit één van de laatste mappen die ik heb opgeruimd. Deze papier-opruimKlus is dus bijna klaar.
Ik zette de kookwekker en ging aan de slag. Na een uur leek er niet veel werk te zijn verzet. Dit lijkt zo omdat het overgebleven papier voornamelijk pensioeninformatie is. Waarom pensioenfondsen het doen weet ik niet, maar de pensioeninformatie zijn bijna complete boekwerken. En boekwerken zorgen voor dikke stapels. ;-)
Dit bakje met papier staat klaar voor papier-opruimmiddag deel 14. Zou het dan eindelijk klaar zijn?
Waarschijnlijk niet want papier is net als was... Het is nooit klaar. (Zucht!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten