zondag 21 februari 2016

Dag 185- opgeruimd staat netjes

Op dag 25 ben ik begonnen met het opruimen van papier. Langzaamaan werd de papierberg steeds kleiner. Vele mappen werden leeggehaald en opnieuw georganiseerd. Dit is het resultaat van mijn vele papier-opruimmiddagen.
Deze hele stapel met mappen brachten manlief en ik vanmiddag naar de kringloopwinkel.

Poppetje gezien... Tasje dicht! Naast deze grote hoeveelheid mappen brachten we ook een klein tasje met "rommel" naar de kringloopwinkel.

Toen ik deze stapel mappen zag besefte ik weer hoe hard ik heb gewerkt om de papierberg op te ruimen. Een gevoel van trots bekroop me. ;-)

Bij deze kringloopwinkel hebben ze een uitgebreide collectie boeken. Dit keer zag ik er veel leuks tussen. We hebben onder andere dit boek gekocht:
Dit boek heb ik al eens eerder gelezen, ik leende `m uit de bibliotheek. Nu heb ik voor 0,80 cent dit boek voor mezelf. Heerlijk om te lezen tijdens een welverdiende pauze!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten