donderdag 25 februari 2016

Dag 188- gebabbel

Zoals al een paar dagen het geval is: ook gisteren zijn er geen RRHH-klusjes gedaan. Ik maakte wel tijd voor hobby: ik ging verder met mijn brief naar mijn penvriendin in Amerika. Hobby valt onder "me-time", als ik het zo bekijk is er wel een degelijk een RRHH-klusjes gedaan. Een Rustig ontspannen klusje, waar ik Ruimte door in mijn hoofd kreeg. ;-)

Om tien uur stond er een afspraak gepland met mijn homeopaat. Er werd van alles besproken.
Dit was mijn eerste babbel.

Op de terugweg fietste ik naar schoonmama. Zij had gevraagd of ik iets voor haar wilde uitzoeken.
Na mijn "speurwerk" wilde ik hier een terugkoppeling over geven. Natuurlijk heb ik niet alleen een terugkoppeling gegeven, we hebben ook gebabbeld over van alles en nog wat.

Op dit moment staat het huis van lapjesvader te koop. Omdat er potentiële kopers zouden komen, is er iemand nodig om hen binnen te laten. Aangezien ik vlakbij woon, ben ik de aangewezen persoon. ;-) De enige personen die nog reservesleutel hebben zijn mijn "pake en beppe" (om het makkelijk te maken.) Daarom toog ik gisteren naar pake en beppe om deze reservesleutels op te halen.
Pake en beppe vonden het gezellig dat ik langs kwam, ik werd uitgenodigd voor een kopje thee, en zoals het bij een pake en een beppe hoort... Ook de koektrommel kwam tevoorschijn.
Terwijl ik mijn kopje thee opdronk en mijn koekje at babbelde ik wat met pake en beppe en de schoonmaakhulp die er op dat moment ook was.

Na al dat gebabbel had ik een heel vol hoofd, rust was dus wel even geboden. In stilte werkte ik verder aan mijn brief naar Amerika.
Terwijl ik hier mee bezig was, bedacht ik me dat ik helemaal niet aan het avondeten had gedacht. Oeps! Het gerecht wat op het menu stond vroeg kooktijd én oventijd.
Manlief kwam op tijd thuis en ging gelijk aan de slag. Uiteindelijk aten we om 18.30 uur heerlijke Boboti.

Zoals altijd op woensdag stond er `s avonds zwemmen op het programma. Lapjesvader ging niet mee omdat hij ziek is. Wie er wel mee ging? Schoonmama en schoonzusje. Voor beiden is het lang, lang geleden dat zij baantjes hebben gezwommen. Gisteren zwom schoonmama tien baantjes, schoonzusje zwom er twaalf. Niet onverdienstelijk... En mijn baantjesscore? 24 stuks! En dit zonder spierpijn.
Schoonmama vertelde dat zij wel spierpijn had. :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten