zaterdag 13 februari 2016

Dag 177- rust!


Deze week was een onrustige, rommelige week. Voor vandaag had ik dan ook geen bijzondere dingen op het programma gezet. Ja... Ik wilde uitslapen. Op deze zaterdagmorgen werd ik om kwart over acht wakker. Mijn moeder zou gezegd hebben: "Dan heb je nog wat aan je dag". ;-)
Naast het invullen van het kasboek en het uitzetten van mijn medicatie deden manlief en ik een "typische zaterdagklus": boodschappen.
Gisteren ontving ik post uit Amerika: het vervolg van de post die ik vorige week had ontvangen. Dit keer ontving ik (naast een leuke kaart) veertien recepten uit een dierbaar kookboek van mijn penvriendin. Leuk! Binnenkort staat er dus weer een kookexperiment op het programma.
Vandaag voelde ik zoveel rust dat het mij lukt om de brief aan mijn penvriendin af te maken.
 
Op deze manier kuierde deze zaterdag verder. Heerlijk om deze rust te ervaren. Dit is voor herhaling vatbaar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten