zondag 28 februari 2016

Dag 191- typisch zaterdag

De pijn in mijn kies maakte mij gisteren vroeg wakker. Ik begon deze zaterdag met Ibuprofen en een hete douche, ik heb namelijk ook een zere rug.
Doordat ik vroeg was opgestaan, lag er een hele zaterdag voor me waarin van alles zou kunnen doen. Inderdaad "zou". Uiteindelijk werd een typische zaterdag zoals vele zaterdagen voor ons:
de maaltijdplanner werd ingevuld en  het kasboek werd ingevuld en besproken.
Wat we ook deden: we bestelden verrijkingsmateriaal voor Devil. Met een beetje gelukt wordt zijn speelgoed op 29 februari bezorgd.

Toen wij terugkwamen van het boodschappen doen lag er rouwpost in de brievenbus. Nu komt een overlijden altijd onverwachts, maar dit overlijden kwam wel héél onverwachts. Eén van mijn zwemmaatjes is overleden. Hij mocht niet ouder worden dan 62 jaar.
Ik ben verbijsterd en verdrietig door dit nieuws. Voor zover ik weet lag mijn zwemmaatje twee weken geleden nog in het zwembad en zwom zijn baantjes.

De rouwkaart is prachtig, op de voorkant staan de Rolling Stones in hun jonge jaren.
Ook staat er een prachtige tekst:

Everybody needs somebody to love
 
Woensdag is de uitvaart, vanzelfsprekend gaan lapjesvader en ik hier heen. Dan nemen we afscheid van zwemmaatje. Deze tekst is speciaal voor hem.
 

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten