woensdag 24 februari 2016

Dag 187- gewijzigde plannen

Het is voorjaarsvakantie, dit betekent dat ik twee oppasvrije middagen heb. Heerlijk! Ik zou van alles kunnen op deze vrije middagen. Gisteren was ik van alles plan. Natuurlijk liep alles weer anders dan ik had gepland.
Gisteren leek het droog, helder en een zonnige dag te worden. Prachtig weer om de vogels weer eens te verblijden met wat lekkers.
Zo gezegd zo gedaan, ik trok mijn jas aan en ging naar de tuin.
Het zal toch niet waar zijn? De eerste regendruppels begonnen te vallen. Omdat ik niet van suiker ben, ging ik niet meteen naar binnen. Echter... de regendruppels gingen over in een fikse hagelbui.
Dit plan moest dus gewijzigd worden, ik ging naar binnen en besloot verder te werken aan mijn brief naar Amerika.

Ha! Het werd weer droog... Opnieuw toog ik naar buiten, om vervolgens in de regen de laatste lekkernijen voor de vogels op te hangen.

Vervolgens ging ik verder met mijn brief, terwijl ik hier mee bezig was kwam manlief thuis en zei: "Het is vandaag 23 februari". Mmm, ja dit wist ik, ik kon alleen niet bedenken wat hier bijzonder aan was. Hoe kon ik dit vergeten? Schoonpapa is helaas overleden. Op 23 februari zou hij jarig geweest zijn. Schoonmama vindt het altijd fijn als wij op deze dag bij elkaar komen eten.
Ook hier wijzigde dus het plan: wij aten bij schoonmama. Wat overigens heel lekker én gezellig was.

Met een volle buik kwamen wij thuis, ondanks dat ik erg moe was wilde ik de post van gisteren afmaken. Ik zat achter de computer en was totaal inspiratieloos! Dan ook maar dit plan wijzigen en genieten van een rustige avond.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten