vrijdag 13 november 2015

Dag 84- schatgraven

Door mijn moeheidsaanval en "doorgeschoten rug" heb ik afgelopen weken weinig RRHH-klusjes doen. Gelukkig is het wél gelukt om de basisklusjes te doen en verder te gaan met het opruimen van papier.
RUST geven aan mijn lijf is al een project op zichzelf. ;-) (En, was rust krijgen niet in één van mijn doelen van dit 365-dagenproject?)
Na deze mijmering kan ik de conclusie trekken dat ik niet weinig, maar meer dan genoeg heb gedaan in het kader van dit 365-dagenproject.Een pluim aan mezelf vind ik dan ook op zijn plaats. ;-)
Terug naar de dagelijkse gang van zaken... Gisteren was het donderdag. Op donderdag ruim ik altijd de spullen uit mijn zwemtas op. Tijdens het opruimen bedacht ik me dat ik iets met lapsjesvader had besproken (en afgesproken). Samen met lapjesvader ben ik op het idee gekomen om van mijn oude sporttas een "natte-goed-tas" te maken. Goed idee, alleen... Op woensdagavond kwam ik erachter dat ik niet meer aan dit idee had gedacht. Om volgende week mijn natte-goed-tas niet te vergeten, voegde ik de daad bij het woord. Ik haalde de tas tevoorschijn.
Ik dacht dat deze tas leeg was. Niets bleek minder waar.
Dit kwam uit de tas.
Dit gaat weg.
Dit blijft.
De schoenen gaan in de was, wanneer ze gewassen zijn zet ik ze op gratis op te halen.
Ook vond ik een leuke pen in deze sporttas en een heel handig bloknootje.(In elke tas die ik heb zit een pen en een bloknootje.)  Voor deze bloknootjes ga ik speciaal naar de HEMA. Voorlopig hoef ik deze bloknootjes niet te kopen. Dit scheelt weer geld. Ik heb dus géén geld gevonden, maar spaar wel geld uit. Valt dit ook onder schatgraven? :-)

Nadat ik van het opassen thuis kwam, lag er dit briefje op de deurmat.
Er was een pakje voor mij buurvrouw afgeleverd. Een pakje? Dit keer wist ik écht van niets. Zou Sinterklaas al langs zijn geweest? Mmm, dat kan niet. Ik hoorde op Het Sinterklaasjournaal namelijk dat de stoomboot verdwenen is in de mist...
Buurvrouw wist te vertellen dat mijn pakje in haar koelkast lag. Nu werd het toch wel héél spannend.
Ik was zo nieuwsgierig dat ik het pakje bij buurvrouw heb open gemaakt. Ah ha, toen ik het zag wist ik het weer...
...Een tijdje geleden kon ik gratis deze producten aanvragen. Ik hou van gratis... (Wie niet?)
 
Ik dacht dat ik alleen de pakjes met "Vifit" zou ontvangen. Als "extraatje" heeft de fabrikant ook drie bakken met "extra stevige yoghurt" mee gezonden. Leuk! Maar ook erg veel. Buurvrouw heeft een bak met yoghurt uit mogen kiezen, ook heeft ze een pakje Vifit uitgekozen.
 
Zo`n onverwachts pakketje voelt voor mij wel een beetje als schatgraven. ;-)
 
En nu? Nu is het bijna tijd voor mijn eerste tussendoormoment van vandaag. Raad eens wat ik als tussendoortje ga nemen..?
 
 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten