dinsdag 17 november 2015

Dag 89- Rug weer aan het werk- douche grote beurt

Na een aantal Rug-Rustdagen vond ik het tijd om mijn rug weer eens aan het werk te zetten. Tegelijkertijd was deze Klus een experiment: in hoeverre zou mijn rug het uithouden? De Klus van vandaag was: "douche GB"

Dit deed ik niet voordat ik eindelijk de stap had gezet om een afspraak te maken met de fysiotherapeut. (Want: ik heb nog steeds héél veel last van mijn rug.) Deze afspraak maken valt onder een klein beertje die van mijn weg is gehaald. ;-)
Een douche schoonmaken gaat niet zonder een heerlijk geurend sopje.
"Citroentjesfris".
Stap voor stap werd de douche steeds schoner. Voordat ik aan mijn mini-pauze begon deed ik dit.
Ik spoot de tegels van de "douchecabine" in met ontkalker. Na veel ontkalkers te hebben uitgeprobeerd, blijf ik bij deze. Het ruikt fris, slaat niet op mijn adem (uche uche) en het knijppistool loopt niet vast. Ook niet onbelangrijk, de ontkalker ontkalkt. ;-)
Ook de bovenkant van deze kastjes konden een sopbeurtje gebruiken.
Mijn trots van vanochtend. De kraan glimt je tegemoet.
 De doucheradio voor het sopbeurtje.
 
 
 De doucheradio na het sopbeurtje. Zoek de verschillen...
Natuurlijk werd ook de douchevloer gesopt. Na iets meer dan drie kwartier was de Klus geklaard.

En mijn rug? Mmm, die kon wel wat rust gebruiken. Het is maar goed dat ik morgen een afspraak bij de fysiotherapeut heb... :-)






Geen opmerkingen:

Een reactie posten