donderdag 19 november 2015

Dag 91- rug aan het werk- wc grote beurt

Ook vandaag vond ik het een goede dag om een grote Klus aan te pakken. De wc kreeg een grote beurt.

Dit was de juiste Klus om eens uit te proberen hoe mijn rug dit vind.
Mmm, mijn rug protesteerde lichtjes tijdens de schoonmaakwerkzaamheden. Maar... Na het schoonmaken van de wc ging mijn rug toch weer de barricade op. Zijn doel: Rust!

Echter, mijn zintuigen vonden zo`n fris ruikende wc heerlijk. Dit keer niet citroentjesfris, maar eucalyptusfris.

Vervolgens kwam manlief met een praktisch idee: "Zullen we vanmiddag even naar de Action gaan?"
"Naar de Action? Op mijn oppasmiddag? Ga ik dit qua tijd (en energie) wel redden?"
Kortom: ik zag een hele grote BEER. Ik besloot deze beer van mijn weg te halen: na de lunch togen manlief en ik naar de Action. Half twee gingen wij weg. Kwart over twee waren wij weer terug.
Er was dus nog drie kwartier over (!) voordat ik mijn oppaskinderen moest ophalen.

Het resultaat van dit bezoekje aan de Action is dat ik:
  1. Een beer van mijn weg heb gehaald;
  2. Goedkope ingrediënten voor de Sinterklaas cake heb gekocht (morgen ga ik mijn tweede Sinterklaas cake maken);
  3. We een aantal andere spullen van ons "Actionlijstje" hebben gekocht. Dit kan afgestreept worden.
  4. Even iets ontspannends heb gedaan. Want: ik vind een bezoekje aan de Action altijd erg leuk.
Wederom blijkt dat een BEER van je weg halen vaak ten goede keert. ;-)

En mijn oppaskinderen? Natuurlijk stond ik op tijd (in de regen) op het schoolplein. :-)
Om deze post leuk af te sluiten een twee leuke quotes van het speelvriendje van mijn oppaskind:
"Goh, jij hebt gordels op je fiets".  (De gesp van mijn fietstas).

Later op de middag:
"Ik vind jou best wel lief". Het speelvriendje vind ik al een schatje, van zo`n opmerking smolt ik helemaal.

Leukere opmerkingen kan ik mij op mijn oppasmiddag niet wensen.
;-)





Geen opmerkingen:

Een reactie posten