donderdag 3 december 2015

Dag 104- aanrommelen

Gisteren had ik mijn derde én laatste behandeling bij de fysiotherapeut. Althans... Voorlopig. In de toekomst verwacht ik dat ik nog wel een behandeling bij de fysiotherapeut nodig zal hebben. ;-)
De fysiotherapeut nam uitgebreid de tijd. Ik weet nog steeds niet of ik hier blij mee ben.
Ook dit keer ging het er niet zachtzinnig aan toe... ;-)
Deze tekening laat zien hoe ik er gisteren bij lag. Net als deze man op de tekening, werden (onder andere) mijn ribben "gekraakt", dit vond ik een hele speciale ervaring.
Dit keer heb ik gevraagd waar dit goed voor is... Helaas ben ik de uitleg vergeten. De conclusie is in ieder geval dat het ergens goed voor is. :-)
Na gekraakt en gemasseerd te zijn, toog ik met een losse rug (en "losse ribben") naar huis.
Deze praktijk voor fysiotherapie ligt in een prachtige omgeving.

Eenmaal thuis moest ik echt even bijkomen van de behandeling. Ik besloot het Rustig aan te doen.

Nadat ik was "bijgetankt" besloot ik wat kleine klusjes te doen.

Dit keer zag ik als een Beer tegen het opvouwen van de was op. Ik besloot Willem-Beer mee te nemen naar de waskamer. Support kon ik gisteren wel gebruiken. ;-)
Ik begon met het opvouwen van de was uit deze wasmand.

Met het opvouwen van deze was, was ik welgeteld...
... Bezig. ;-) Iets meer dan acht minuten... Zag ik hier nu zo tegenop? Vervolgens wilde ik de rest van de was opvouwen.

In totaal ben ik iets meer dan een half uur bezig geweest met het opvouwen én opruimen van de was.
Ik moest me hier echt toe zetten, uiteindelijk bleek deze "Klus" een klusje te zijn.

Tijd voor een mini-pauze.

Na mijn mini-pauze besloot ik een ander klusje te doen.
Op de I-pad stond heel veel "open". Het gaat om leuke blogs die ik heb gevonden, en een mooi liefdesgedicht. Dit liefdesgedicht heb ik aan lapjesvader en zijn "nieuwe" vrouw gegeven toen zij in mei zijn getrouwd. In mei? Ja... Sinds mei staat dit tabblad dus open...
Van alle openstaande tabbladen maakte ik dit...
...Een lijst waarin ik "interessante websites" kan noteren (met name blogs), en een documentje waarin ik gevonden (lunch)recepten heb genoteerd. Ook van het liefdesgedicht maakte ik een apart documentje.
Alle openstaande tabbladen konden vervolgens gesloten worden.
Het doel hiervan was om te zorgen dat de I-pad minder traag werd. Is dit doel behaald. Helaas, de I-pad is nog steeds traag. ;-(
Er is wél een ander doel behaald... Ik heb iets opgeruimd!

Al snel was het 18.00 uur, lapjesvader kwam gezellig mee eten. Na het eten gingen wij naar het zwembad voor onze wekelijkse zwemsessie. Een heerlijke combinatie van inspanning én ontspanning. De baantjesscore van gisteren? 22 stuks.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten