dinsdag 22 december 2015

Dag 124- witte keukenkast

Ik zie in mijn posts terug dat ik op dag 42 een gedeelte van de witte keukenkast heb schoongemaakt. Vandaag was het een mooie dag om de rest van de witte keukenkast schoon te maken. Het plan was om alleen de buitenkant van het onderste gedeelte schoon te maken. Uiteindelijk is de gehele keukenkast, inclusief de binnenkant schoongemaakt. ;-)

Dit is de onderkant van de keukenkast. Dit is voor.
 
Ook de zijkanten van de keukenkast wilde ik schoongemaakt hebben. Manlief stelde voor om de keukenkast van zijn plek te halen, zodat ik makkelijker bij de zijkanten kon komen. Bijkomend voordeel was dat er ook onder de keukenkast schoongemaakt kon worden. Ook vroeg hij of ik van plan was de binnenkant van de keukenkast schoon te maken. Euh... Eigenlijk niet. Maar, vooruit ik was toch al bezig. ;-) Dit betekende wel dat de spullen uit de kast gehaald moesten worden.
 
Een lege kast maakt natuurlijk véél makkelijker schoon. ;-)
De zijkant van keukenkast had dringend een schoonmaakbeurt nodig.
Zo! Poppetje gezien, met een voldaan gevoel ging het kastje dicht.

Wat ook heel fijn was... Manlief haalde het gasfornuis van zijn plek, zodat het "kookhoekje" schoongemaakt kon worden, hetzelfde deed hij met de koelkast. Heerlijk, weer een aantal hoekjes én een kast die fris en fruitig zijn.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten