maandag 7 december 2015

Dag 109- gewijzigde dag

Zoals de afgelopen weken wel vaker gebeurd... Mijn planning viel weer eens in het water.
Mijn moeder had hier ook altijd last van: als zij een planning maakte kon zij er de klok op gelijk zetten dat er niets van haar planning kwam. Zo moeder zo dochter zal ik maar zeggen. ;-)
Vanmorgen kwam "buurvrouw van het hoekje" aan de voordeur met vraag of ik tijd had voor een "bakkie". Ik had nam hier tijd voor, ondanks dat ik een andere planning had. ;-) Buurvrouw had ik namelijk al héél lang niet gesproken, dus het was weer eens tijd om mijn talent te benutten. :-)
We bespraken van alles. Een leuk nieuwtje die ik te horen kreeg is dat buurvrouw voor de eerste keer oma gaat worden.
 
Na een tijdje voelde ik ( de inmiddels bekende) duizeligheid opkomen. Mmm, zou het al lunchtijd zijn? Na het tweede "bakkie" waren we nog steeds niet uitgekletst. Op een gegeven moment zei buurvrouw: "Ik ga maar eens een boterhammetje klaarmaken". Dit leek mij een heel goed idee.
Ik liep naar huis om te gaan lunchen. Wat zag ik vervolgens op de klok: het was half drie!
Van Regelmaat in mijn eetpatroon is vandaag dus geen sprake. ;-(
Dit is een les: ik moet écht op tijd eten, anders raakt mijn suikerspiegel in onbalans.
 
Na mijn lunch besloot ik toch nog wat kleine klusjes in huis te doen. Ik ruimde de vaat op en ik vouwde de was op.
Na mijn tussendoormoment (die gelukkig wél op tijd was), toog ik naar boven om de kerstkaart te schrijven voor mijn penvriendin in Amerika. Ik maakte er "pret-post" van. Penvriendin krijgt naast een kerstkaart ook een oliebollen-recept opgestuurd.
 
 Ik maakt deze kerstlabel. Dit is de voorkant...
... En dit is de achterkant. Deze label gaat ook naar Amerika.
 
Wat deed ik nog meer op deze gewijzigde dag? Na het avondeten keken manlief en ik als "toetje": "Kasper en de Kerstengelen".
 
En nu, nu ben ik toe aan mijn laatste tussendoormoment van vandaag. Eens kijken of mijn suikerspiegel in balans wil komen. ;-)
 
 
 


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten