zaterdag 19 december 2015

Dag 121- slow Saturday, wandeltraining dag 3

Het moet niet gekker worden... Ook vandaag sliep ik uit. :-) Ik werd om 10. 00 uur wakker, en besloot dat ik nog een klein stukje uit mijn boek wilde lezen. Tegen 10.30 uur stapte ik uit bed.

Mmm, moest ik mij nu gehaast gaan voelen? Dit had geen enkele zin want: de tijd kon ik niet terugdraaien. Ik besloot in de ontspan-modus te gaan staan.
Wat deed ik zoal vandaag? Ik schreef de post over gisteren.
En... Ik las een boek. ;-) Momenteel lees ik het boek "Lucia de B Levenslang en tbs". Onlangs keek ik de film over Lucia de B. Ineens was ik ontzettend geïnteresseerd in deze rechterlijke dwaling. Hoe heeft dit kunnen gebeuren? In de bibliotheek viel mijn oog op genoemd boek, natuurlijk leende ik het boek. ;-) Ik ben kritisch van karakter. Ik vind het heel goed dat Lucia haar verhaal heeft gedaan. Bij mijn weten is er helaas geen tegengeluid van justitie. Aan een verhaal zitten namelijk altijd twee kanten.
 
Naast deze ontspannende activiteiten deed ik ook nog iets inspannends, vandaag was het tijd voor wandeltraining dag 3. Qua weer voelde het aan als voorjaar. Ook de natuur vindt dat het al voorjaar  is. Er bloeit het één en ander en veel staat in knop.
 Bloeiende roosjes onderweg naar het "bos".
Dit is de roos van buurvrouw op het hoekje, deze staat in knop.

Eenmaal in het bos kon je zien dat het herfst is. We zagen deze prachtige paddenstoelen.

Willem-Beer zag een fijne slaapplek.
Een lekker plekje voor een winterslaap, mocht de kou nog gaan intreden. ;-) Ondanks dat dit een fijn plekje is namen we Willem-Beer weer mee naar huis.

Na deze wandeling kwam ik met hernieuwde energie weer thuis. Buitenlucht doet bij mij altijd goed.
Ik kan niet zeggen dat ik verfrist thuis kwam, eerder bezweet. Met dit weer in een winterjas lopen is géén goed idee. ;-)
Beter kan ik deze post niet afsluiten. :-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten