donderdag 24 december 2015

Dag 125- plankjes in de kelderkast

Al enige tijd geleden heb ik een aantal plankjes in de kelder opgeruimd en schoongemaakt. Er zijn een hoop plankjes in de kelder die nog een opruim- en schoonmaakbeurt verdienen. Gisteren heb ik een aantal plankjes én een kastje schoongemaakt en opgeruimd.
Van een aantal spullen wist ik dat deze naar zolder kunnen. Deze spullen heb ik een "feestdoos" gedaan. Denk aan wegwerpservies, wegwerpbestek, thermoskannen, rechauds, kortom allerlei spullen die eigenlijk alleen op speciale dagen worden gebruikt. Waarom staan deze spullen al drie jaar ruimte in te nemen in de kelder?! ;-)
Ik ging aan de slag.
Wanneer je het keldertrapje afloopt staat er een klein kastje. De spullen van dit kastje heb ik uitgezocht. Manlief haalde het kastje uit de kelder zodat ik deze makkelijker kon schoonmaken.
Zouden er zich in dit mandje schatten bevinden..?
...Ja hoor! Deze sterretjes lagen in het mandje. Wat een mooie vondst zo vlak voor oud en nieuw!
Het kastje voordat hij werd schoongemaakt.
Het kastje nadat hij is schoongemaakt.
Het schoongemaakte kastje werd weer op zijn plek teruggezet, en is nu logischer ingedeeld. Alle "keukenapparatuur" staat nu bij elkaar.
Dit plankje stond niet op het schoonmaakprogramma. Toch heb ik deze nog "even" meegepakt. Het plankje is nu schoon en biedt ruimte om weer andere spullen neer te zetten. (Het is de bedoeling dat ter zijner tijd een aantal spullen uit de keuken naar de kelder verhuisd worden.)

Na deze Klus was het tijd voor een hééééle lange pauze. ;-)

Ik vond dat ik dit wel verdiend had. :-)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten