zondag 6 december 2015

Dag 108- wandelen

Naast het ophangen van de kerstlichtjes stond ook wandelen op het programma. Vandaag kozen we voor een wandeling dichtbij huis. Manlief en ik maakten een wandeling in Park Vechtsenstein.

Het is leuke wandelroute voor als je een "frisse neus" wilt halen. Ook al is het park dichtbij, het blijft natuur. Ook in natuur "dichtbij huis" zie je de leukste, grappigste of mooiste dingen.
Verscholen in een boom zagen we deze Duif. We zagen niet alleen een Duif...
 
...We zagen ook een Reiger die op de uitkijk stond

Ook troffen we nog wat herfstachtige tafereeltjes.

Waar zit de paddenstoel verstopt?
 
December is een gekke maand: het is nog herfst, het voelt als winter, we zijn bezig met kerst, maar eigenlijk ook nog met Sinterklaas...
...Dit zagen we op de terugweg bij een poortdeur.

Met een "fris hoofd" én zere voeten kwam ik thuis. Ik ging even met mijn voetjes omhoog.
Terwijl mijn voeten aan het bijkomen waren van deze wandeling keek ik twee opgenomen afleveringen van "goede tijden, slechte tijden."

Hoe kan een mens beter uitrusten dan bij goede tijden, slechte tijden? ;-) Mmm, ik geloof dat hier de meningen over verschillen. :-)









Geen opmerkingen:

Een reactie posten