maandag 28 december 2015

Dag 129- schoonmaaklus- een keukenkastje

Gisteren deed ik een schoonmaakklus (je) wat ik steeds voor me uitschoof. Hoog tijd om deze BEER van mijn weg te halen. ;-) Gisteren was dit "kastje" aan de (schoonmaak)beurt.
De broodtrommel wordt op Marktplaats gezet, dit is de aanleiding voor het opruimen- en schoonmaken van dit "kastje". Dit is voor.
Natuurlijk moest ook de broodtrommel worden schoongemaakt, het wordt tenslotte koopwaar. ;-)
Het plankje is leeg. Oei! Een schoonmaakbeurt was dringend nodig!
Het plankje weer fris, schoon en opgeruimd. De bak met het blauwe deksel doet vanaf gisteren weer dienst als broodtrommel. (Deze bak heeft in het verleden dezelfde dienst bewezen. Onze toenmalige kat kreeg de trommel open. We moesten indertijd op zoek naar een broodtrommel die hij niet open kon krijgen. Dat werd de Brabantia broodtrommel. We verdenken onze toenmalige kat ervan dat hij het "Prader-Willy syndroom" had, hij at alles! (Zelfs bevroren brood.) En hij kreeg alles open waar eten in zat. ;-)
Nu is het nu, en woont "Doerak" in de kattenhemel. Een vernuftige broodtrommel hebben we dus niet meer nodig.

Na dit opruim- en schoonmaakklusje ruimden we ook dit op.
Deze doos brachten manlief en ik naar de kringloop.

Zo! Opgeruimd is weer netjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten