zaterdag 2 januari 2016

Dag 134- een nieuw jaar

Gisteren was het één januari. Dit is altijd zo`n dag waarvan ik niet zo goed wat ik er mee aan moet.
Ik deed dan ook niet  zo veel. In het kader van Rust paste dit perfect. ;-)
Er lag nog een to-do-briefje van "vorig jaar" (lees:eergisteren) die ik stapsgewijs afhandelde. Altijd fijn als je dingen kunt afstrepen.

`s Middags togen manlief en ik naar schoonmama. We zouden eventjes gaan. Dit voorgenomen eventjes werd uiteindelijk een even.

Zo zoetjesaan werd het etenstijd. Toen kwam de vraag: "Wat eten we vandaag?" We waren van plan om (net als zo`n beetje heel Nederland) Chinees te gaan halen. Ook dit voorgenomen plan werd anders want: manlief was nog steeds ziek. Hij vond het zonde om Chinees te gaan halen, terwijl de verwachting was dat hij niet ging eten. Mmm, wat gaan we dan eten?
Dit jaar was voor de verandering de snackbar open op één januari. We besloten dat ik patat ging halen. Bij nader inzien vond manlief dat hij toch iets moest eten, dus ook hij at patat. Voor de broodnodige vitaminen zullen we maar zeggen... :-)

Tsja, dan is de eerste dag van een nieuw jaar alweer bijna voorbij.
Voor je het weet is weer december. :-) Maar, ik ga me nu eerst verheugen op het voorjaar én de zomer!

Zijn er nog goede voornemens? Nee eigenlijk niet. Dit 365-dagenproject is al één groot voornemen.;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten