woensdag 13 januari 2016

Dag 146- achter de computer, koken- bami

Het is nu bijna half vijf, en eindelijk begint de regen weg te trekken. Vandaag is echt zo`n typische grijze, grauwe januaridag. Op zo`n dag als vandaag komt er vrij weinig uit mijn handen. Van zon en een heldere hemel krijg ik veel meer energie. (Wie niet?)

Vandaag was dus een "binnendag". Op een binnendag ik vaak binnen-klusjes. Vanmorgen schreef ik de post over gisteren.
Omdat ik toch achter de computer zat, besloot ik de e-mail weg te werken. Aan een paar mailtjes zaten kleine actiepunten die ik gelijk oppakte. Er kan dan weer wat weggestreept worden. Dit geeft Rust!
 
Algauw liep het tegen lunchtijd... Eerst maar een hapje eten. Na het eten ging ik eten maken. ;-)
Hoe kun je je dag vullen? :-)
Want: vandaag is het woensdag, mijn kookdag. Vanavond staat er bami op het menu.
Nadat de bami gemaakt was (én de keuken opgeruimd) nam ik een mini-pauze. Tijdens mijn mini-pauze was ik aan het dubben: "ga ik wel of ga ik niet naar de bibliotheek?" Ik besloot niet te gaan. Ik wilde namelijk nog een aantal recepten scannen uit de kookboeken die ik heb geleend. Scannen kost altijd meer tijd dan je denkt. En ik had geen zin in haast.
Naast het scannen van de recepten, registreerde ik ook een postcrossingskaart. Vandaag ontving ik een kaart uit Duitsland.
 
Vervolgens bedacht ik dat ik voordat lapjesvader komt ik de post over vandaag kon schrijven. Ik verwacht namelijk geen verdere bijzonderheden. ;-)
Terwijl ik deze post aan het schrijven ben, bedenk ik me dat ik vandaag behoorlijk wat tijd achter de computer bezig ben geweest. Tijd om zometeen wat anders te gaan doen!
 
 
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten