zaterdag 16 januari 2016

Dag 148- energieloze vrijdag



Na enige tijd weer wat meer energie te hebben gehad, heb ik nu weer een energieloze periode. Ik kan niet anders dan dit accepteren als een feit. Maar... Ik vind dit zo ontzettend moeilijk!
Natuurlijk maakte ik gisteren er het beste van. ;-) Zo steek ik dan ook wel weer in elkaar.
`s middags had ik een afspraak bij de diëtiste.
Dit betekent dat ik dat ik naar buiten moest (lees: frisse lucht, frisse lucht is energie), op de fiets moest stappen en welgeteld twintig minuten moest fietsen. ;-) Eerlijk is eerlijk: door buiten zijn in combinatie met beweging stijgt mijn energieniveau altijd wel iets.
Helaas... De weegschaal gaf minder goed nieuws aan. Ik ben een halve kilo aangekomen. :-(
 
Na mijn bezoekje aan de diëtiste stapte ik wederom op de fiets en toog weer terug naar ons dorp. Ik had een pitstop bij de bibliotheek. Fijn! Ik heb weer een hele stapel met fijne boeken geleend. (Tenminste dat denk ik, ik moet ze eerst nog lezen...)
 
Gisteren was het vrijdag... Vrijdag betekent weekboodschappen doen. Ik weet niet waar de puf vandaan kwam, maar ook dit is gelukt. Heel prettig want hierdoor hoeven er op zaterdag geen boodschappen gedaan te worden.
Kortom, ondanks de weinige energie die ik had, heb ik me toch kunnen "vermannen" waardoor de rest van het weekend wat rustiger zal verlopen. (Althans dat hoop ik). ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten