zondag 24 januari 2016

Dag 157- me-time

Wat een fijne zondag! Er was eindelijk (of ik nam de) tijd voor hobby! Ik maakte dit.
Leuke labels van een oude bibliotheekposter.  Omdat het winter is vind ik een winters thema op de achterzijde toepasselijk. De achterzijde maakte ik van scrapbook papier.

Voor veel mensen heb ik theedozen "gepimpt". Nu is het tijd om een theedoos voor mijzelf te pimpen. Wat hier voor nodig is een theedoos ;-), en héél véél theezakjes. Vandaag was het eindelijk zover dat ik de laatste tien theezakjes sneed om vervolgens aan het plakken van de theezakjes te beginnen.
De laatste gesneden theezakjes. (Althans op dit moment, ik verwacht nog veel meer theezakjes te moeten snijden. Wanneer ik een theedoos pimp doe ik het "om en om", eerst een behoorlijke hoeveelheid zakjes snijden, dan plakken enzovoorts. Hiermee zorg ik dat het pimpen van de theedoos afwisselend blijft).
Dit is een nog kale twaalf vaks theedoos (gekocht bij de kringloop). Deze theedoos krijgt als thema: "Marrakech". Het wordt een vrolijke theedoos met een oosters tintje.
Na een half uur plakken is het begin gemaakt.

En nu? Nu is het tijd om deze ontspannen zondag, ontspannen af te sluiten. Ik ga "Maestro" kijken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten