vrijdag 29 januari 2016

Dag 161- wasdag

"Vroegah " was de wasdag op maandag. Mijn "wasdagen" zijn nogal verschillend... Gisteren was het "donderdag wasdag", de was moest dringend worden opgevouwen.
Omdat het om veel was ging (vooral veel "klein spul") zag ik er als een berg tegenop. Helaas vouwt de was zich zelf niet op. ;-) Ik bedacht dat ik deze Klus vooral leuk moest maken, dus zorgde ik voor wat gezelligheid.
Makkelijker kan ik het niet maken, wél leuker!
 
Vervolgens ging ik aan de slag.
 
Terwijl ik bezig was luisterde ik naar het radioprogramma "Aan De Slag!" (Hoe toepasselijk...) Voor de tweede keer deze ochtend werd een oproep gedaan om een wens te doen. Ja... Ik heb wel een wens. Ik wist alleen niet of ik deze wens durfde in te zenden. Want: je komt dan op de radio. Ik bedacht dat ik geen BEER moest zien, maar dit als een KANS moest zien. ;-)
Vervolgens heb ik mijn wens ingestuurd.
En wat is nu die wens? Ons tuinhuisje staat op instorten. Heel graag willen wij (vooral manlief) een nieuw thuishuisje. Regelmatig kijk ik op Marktplaats. De tuinhuisjes zijn of te groot (er worden veel blokhutten aangeboden), of te duur. Heel misschien wordt onze wens in overweging genomen.
 
Beetje bij beetje werd de op te vouwen was minder.
 
Na de lunch vouwde ik de laatste was op.
Het klopt... Er hangt nog één stuk wasgoed. Het vest hing op dat moment te drogen. Voor de rest... Alle was opgevouwen en weer schoon in de kast. Op naar de volgende ronde!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten