zondag 31 januari 2016

Dag 163- op zoek naar Scandinavisch design

Manlief en ik willen heel graag onze slaapkamer in Scandinavische stijl. Er is al een goed begin gemaakt met de nieuwe nachtkastjes en ladekast. Nu moeten er nog accessoires komen. Laat dat nu net de moeilijkheid zijn. ;-)

Inmiddels heb ik mij verdiept in het fenomeen "Scandinavisch design", het is precies wat ik zoek. Natuurlijk is er een "maar"... Scandinavisch design blijkt erg duur te zijn. Dus: er moet gezocht worden naar Scandinavisch design met een twist.
Daarom togen manlief en ik gisteren naar het "winkelcentrum over het water". Eerst maar naar de Action. Ha! Ik zag iets wat ik als idee in mijn hoofd had zitten. Vervolgens kreeg ik de vraag: "Vind je dit nu echt mooi?" Daar ging mijn enthousiasme: wat een anticlimax. ;-)
We gingen naar de Xenos en de Marskramer. Helaas, ik zag geen Scandinavisch design met een twist.

Ik vermoedde dat het tuincentrum wel eens iets "in huis" zou kunnen hebben wat heel dicht bij mijn idee ligt. Dit klopte. Alleen... Ook dit was niet heel erg betaalbaar (ik denk dat ik een dure smaak heb), en niet 100% naar mijn zin. Dus ook hier gingen wij onverrichter  zake naar huis. Toch ietwat teleurgesteld.  Volgens manlief moet ik geduld hebben. Laat ik dat nu nét niet hebben. ;-) Maar ach... Rome is tenslotte ook niet op één dag gebouwd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten