woensdag 13 januari 2016

Dag 145- gewijzigd programma

Fibromyalgie is een grillige aandoening. Dat bewees de dag van gisteren. Als grote Klus stond "wc grote beurt" op het programma. Toen ik wakker werd voelde ik dat mijn lijf een grote Klus niet zou aankunnen. Ik werd wakker met een soort van verdraaiing in mijn nek, wat uitstraalde naar mijn schouder, dit zorgde er weer voor dat ik mijn arm niet goed kon bewegen.
Oké...  Ik besloot naar mijn lichaam te luisteren en een aantal "programmaonderdelen" aan te passen. ;-)
Een aanpassing betekent niet dat ik niks doe... Naast de klusjes van de ochtendroutine, vouwde ik ook twee wassen op. (Of waren het er drie?)
Afgelopen weekend is (bijna) alle was weggewassen. Ik had gehoopt de was dit weekend te kunnen opvouwen. Echter, door het vochtige weer is de droogtijd van de was veel langer. :-(
 
Gisteren moest er ook een was worden opgehangen (deze was `s nachts gewassen, niet wetende dat mijn lijf in de "stop-stand" ging staan.) Natuurlijk was het een "pittige was", het was allemaal beddengoed wat opgehangen moest worden. Zucht! Gelukkig biedt paracetamol (bijna) altijd uitkomst. ;-)
 
Ook deed ik wat klusjes die ik steeds uitstelde.
Op dag 136 zijn manlief en ik naar de IKEA gegaan. Onder andere hebben we deze bakjes gekocht. In deze bakjes moesten bakbenodigdheden komen. Sinds dag 136 staan deze bakjes ongevuld op de werkplank in de keuken. De reden? Ik vond eerst dat ik het plankje (waar deze bakjes komen te staan) moest schoonmaken. Ook dit gebeurde niet. Ik besloot de schoonmaakreden te skippen, en eindelijk (!) de bakjes te vullen... ;-)
Zie hier het resultaat. Er is alleen misrekening gemaakt: manlief dacht dat er een kilo bakmeel, bloem en dergelijke in dit formaat bakje zou passen. Helaas, een kilo past er niet in.
 
Een ander uitgesteld klusje was deze verkoopwaar op Marktplaats zetten.
 



 Toen ik met dit klusje bezig was, wist ik weer waarom ik dit heb uitgesteld... Je bent er toch wel even wat langere tijd mee bezig. Mocht iemand interesse hebben?
 
En toen? Toen was het al weer bijna oppastijd. Times flies...












Geen opmerkingen:

Een reactie posten