maandag 11 januari 2016

Dag 144- papier deel 12, vacatureland

Het blijkt maar weer dat de aanloop naar de decembermaand én de decembermaand een rare rommelige periode is. In december heb ik niets aan het opruimen van papier gedaan. Vandaag vond ik toch het echt tijd om aan deel 12 van mijn papier-opruimmiddag te beginnen. En zo geschiedde.
Op papier-opruimmiddag deel 11 stonden deze twee mappen klaar om opgeruimd en uitgezocht te worden.
Na iets minder dan een half uur had ik één map leeggemaakt.
Veel papier ging door de papierversnipperaar. Wat bewaard moet blijven gaat in een archiefdoos.
Van twee mappen heb ik één actuele map weten te maken: de map van het lopende jaar. (Dit jaar dus 2016.) ;-)
Papier wat nog gearchiveerd moet worden ligt klaar voor papier-opruimmiddag deel 13.
Wederom rees bij mij de vraag: "Waarom laat ik dit, jaren, jaren én jaren ruimte innemen?"

Naast deze reis door de tijd in "Papierland", maakte ik ook een reis door "Vacatureland".  Voor mijn reis in Vacatureland heb ik een half uur de tijd genomen. Anders overzie ik het niet meer. Vandaag zag ik geen geschikte vacatures. Maar toch... Het is een begin, en het werpt een blik op wat voor soort werk er momenteel gevraagd wordt.

Ontspanning is ook belangrijk! Ik besteedde tijd aan mijn hobby postcrossing. Deze kaart gaat naar Belarus.

En nu? Nu staat de boerenkoolschotel op te warmen in de oven. Tijd om zometeen een hapje te gaan eten.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten