zaterdag 9 januari 2016

Dag 142- vriezer

Op deze koude zaterdag ging ik verder met waar ik op dag 139 was gebleven: het opruimen, schoonmaken en inzichtelijk krijgen van de inhoud van beide vriezers.
Heel erg zonde... Maar toch is dit weggegooid. (Ik riskeer liever geen voedselvergiftiging.)
 
Dit blijft. Dit moest gelabeld worden en in de juiste vriezer geplaatst worden.

De vriezer nadat hij is opgeruimd. Op de onderste plank staan de producten die we deze week nodig hebben. Op de bovenste plank staan spullen waar ik nog over in twijfel ben. Blijven de spullen in deze vriezer? Of verhuizen ze naar de vriezer in de schuur? Tsja... Heel soms sta je in het leven voor moeilijke keuzes... :-)
Bovenaan rechts ligt vlees wat in 2015 is ingevroren. Dit moet zo snel mogelijk verwerkt worden.
Wat duidelijk is dat de vriezer ontdooit moet worden... ;-)

De diepvrieslijst. Hierop staat heel overzichtelijk wanneer er iets is ingevroren, wat het is en welke hoeveelheid, ook staat er op vermeld in welke vriezer het desbetreffende product ligt of staat.

Ik maakte de eerste diepvrieslade schoon. Er staan er nog twee op het programma.

Naast deze klus, deed ik natuurlijk ook een hoop andere dingen. Ik kan niet anders zeggen dan dat deze zaterdag nuttig is besteed. :-)






Geen opmerkingen:

Een reactie posten