donderdag 3 maart 2016

Dag 194- demagnetiseren

Momenteel wordt ik elke nacht wakker van de pijn in mond. Bij te weinig slaap blijft er niet zo heel veel energie over voor grotere Klussen in huis. Ik probeer de routineklusjes te doen, en door middel van bijhouden het opgeruimd in huis te houden. Ik betrapte me er op dat er (naast het werkblad in de keuken) nog twee andere magneetplekken zijn. Tijd om te demagnetiseren. :-)
Dit is voor. Devil helpt graag mee. Vaak wordt het "helpen" een "van-de-wal-in-sloot-verhaal". Ik heb hem dus maar van de kast gehaald.
Na enkele minuten zag de kast er zo uit. Niet gek, dat demagnetiseren. ;-)

Vervolgens was de salontafel aan de beurt.
Voor...
...En na

Doordat ik zo veel pijn heb en zo moe ben val ik een aantal valkuilen. Daarom is het goed om mezelf af en toe bij de les te houden. Want... Een opgeruimd huis, betekent een opgeruimd hoofd!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten