zaterdag 26 maart 2016

Dag 218- schoenenjacht deel 2

Op dag 212 ging ik op schoenenjacht. Helaas slaagde deze missie niet. Met frisse tegenzin toog ik naar de Beter Lopen Winkel. Vanwege zeer sensitieve voeten is het voor mij heel moeilijk om schoenen te kopen. En ik begon me af te vragen naar welke winkel ik nog kon gaan als het niet gelukt was om in de Beter Lopen Winkel schoenen te kopen. Kortom... Ik zag een enorme BEER. Gelukkig zag verkoopster Marijke geen beren en begon vol goede moed aan een schoenpassessie.
Onder het genot van een bekertje chocolademelk paste ik mijn eerste paar schoenen.
Schoen voor schoen werd gepast totdat ik deze schoenen ging passen.
Mmm, dit zat wel heel lekker, en niet onbelangrijk: ik vond ze leuk! De enige "maar" zat `m in de zooltjes. Marijke heeft passende zooltjes voor deze schoenen én mijn voeten er bij gezocht. Ik was er eigenlijk wel over uit: deze schoenen zouden het worden. Ik durfde alleen niet op het prijskaartje te kijken. Deze schoenen zijn van het merk Finn Comfort. Dit is een merk wat mijn voeten goed kunnen verdragen, helaas heeft mijn portemonnee hier wel moeite mee. ;-) Toch besloot ik de schoenen te kopen. Een groot voordeel van dit merk is dat ik heel lang met de schoenen doe. Als ik prijs door het aantal jaren deel hoe lang ik er mee doe, ach dan valt het mee. ;-)

Na mijn besluit om schoenen te kopen raakte ik in gesprek over onze potentiële pleegpup. De pup en ik zijn van harte uitgenodigd om langs te komen voor een bekertje chocolademelk. Ik vermoed dat ik de chocolademelk ga drinken en dat de pup water drinkt. :-)
Als we puppypleeggezin zijn ga ik zeker een keer met de pup naar de Beter Lopen Winkel, ik vind het leuk én voor de pup is een leerzame oefening.

Kortom, de schoenenmissie lijkt geslaagd. Nu wordt het sparen voor een nieuw paar schoenen in de toekomst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten