zondag 13 maart 2016

Dag 206- kweek goed

Officieel is het nog geen lente. Toch voelde dit vandaag wel zo. Wat een heerlijke zonnige dag! Naar de aanloop naar de lente toe begint het te kriebelen... Het tuinseizoen kan weer beginnen! Zelf groenten of plantjes opkweken is één van de dingen die ik erg leuk vind om te doen. Vandaag ging ik aan de slag met deze zaadjes.
Linksboven ligt "Kleine Ananaskers", deze zaadjes zijn gekocht bij "Vreekens Zaden". Als je van zaaien en kweken houdt is Vreeken een echte aanrader! Indertijd zijn manlief en ik er speciaal voor naar Dordrecht gereden, we zouden dit zo weer doen.
Na noeste arbeid was dit het resultaat.
Nu is het een kwestie van water geven wachten... ;-)

Als je net-als-ik van kweken houdt dan mogen de moestuintjes van Albert Heijn natuurlijk niet ontbreken.
Ik ben heel benieuwd wat de oogst dit jaar zal zijn. Ik kan haast niet wachten.... (En laat wachten nu net één van de dingen zijn die een belangrijk onderdeel uitmaken van moestuinieren.) 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten