woensdag 16 maart 2016

Dag 209- ontluikende lente

Vanmorgen was deel 3 en tevens laatste deel van het schoonmaken van de slaapkamer aan de beurt: ik lapte het slaapkamerraam. Schoon is het raam geworden, of het streeploos is... Mmm, ik weet het niet. Ik besloot mijn perfectionisme te laten varen, en vooral te genieten van een schone en frisse kamer.

Fris was het ook buiten. Maar... Het was droog én de zon scheen. Ik besloot een lentewandeling te maken. Ik had de pech om de wandeling met tegenwind te beginnen. Ik kan niet anders zeggen dat ik naast betraande ogen ook een heel fris én opgeruimd hoofd kreeg. :-)
Mijn wandeling duurde ongeveer een half uur, en was dichtbij huis. Ook nu zag ik weer hoe mooi én leuk de natuur dichtbij huis kan zijn.
Lente... Need I say more?
Dit eendenpaar stond als een stel poortwachters voor een hek Ik wilde hier een foto van maken omdat het er zo grappig uitzag. Terwijl ik hurkte draaiden de eenden zich om, en liepen op mij af.
Misschien dachten ze dat mijn fototoestel iets lekkers was?
Deze Reiger liet zich niet makkelijk fotograferen. Hij is mij goed in de gaten aan het houden.
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ook deze zwaan liet zich niet makkelijk fotograferen. Hij was aan het "grasduinen" in het water.
 
 
Met een opgeruimd hoofd kwam ik weer thuis, helaas deden mijn voeten erg zeer (dit betekent dat ik meer moet gaan wandelen, dit is een goede oefening voor mijn voeten). Met een kop thee en de voetjes omhoog deed ik nog wat administratieve klusjes.
 
En nu? Nu staat voor vanavond nog één programmaonderdeel gepland: het invullen van de belastingaangifte. Hiervoor krijgen we de hulp van de vakbond. Fijn dat er mensen zijn die het invullen van een belastingaangifte wél leuk vinden... ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten