woensdag 16 maart 2016

Dag 208- stoffig deel 2

Op dag 207 maakte ik een begin met afstoffen en schoonmaken van de slaapkamer. Heel bewust heb ik deze Klus in stukjes gehakt. Gisteren was het tijd voor deel twee van deze schoonmaak-Klus. Omdat ik op dag 207 al veel had gedaan, was ik gisteren in korte tijd klaar. "Mijn" nachtkastje werd ontdaan van stof, de spiegel werd gepoetst net als de het matglas van de kledingkast. Na een half uur was de Klus geklaard.
Omdat ik toch bezig was met een "Grote Beurt slaapkamer" besloot ik er nog een deel drie aan te koppelen: het lappen van het slaapkamerraam.

Door een Klus in stukjes te hakken, ben je langer bezig. Maar... Het biedt heel veel voordelen: het overzicht blijft bewaard, de Klus blijft leuk én fysiek blijft het te "behappen". Als ik deze les ook nog onthoud, dan komt het vast goed met dit 365-dagenproject. ;-)

Met het verdelen van een Klus, duurt het langer, maar komt het ook af, mits de focus op de Klus blijft, daarna kan er iets anders worden opgepakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten