woensdag 23 maart 2016

Dag 215- afgemaakte losse eindjes

Op de één of andere manier was het weekend rommelig waardoor een aantal dingen achterliepen. Zo loop ik momenteel steeds één post achter, was mijn mailbox weer volgelopen, viel de was weer bij te werken enzovoorts enzovoorts. Tijd om de achterstand in te halen. Naast de basisklusjes zorgde ik ervoor dat de losse eindjes afgemaakt werden. Het geeft een heerlijk opgeruimd én rustig gevoel om klusjes afgerond te hebben.

Om kwart over twee was ik in twijfel: ga ik een begin maken met de was opvouwen? Of werk ik mijn e-mail bij. In was opvouwen had ik niet zo heel veel zin (wie wel?), ik besloot mijn e-mail te gaan opruimen.

Al gauw werd het drie uur, tijd om mijn spullen te pakken, jas aan te doen om mijn oppaskinderen op te halen.

Na het oppassen stond zwemmen op het programma. De baantjesscore van gisteren? 24 stuks!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten