zondag 6 maart 2016

Dag 198- aanrommelen

Dag 198 was zo`n typische zaterdag waarin aangerommeld werd: manlief en ik deden de klusjes van de ochtendroutine, er werden twee wassen gedraaid (en natuurlijk opgehangen), het kasboek werd ingevuld en nagelopen, medicatie werd uitgezet, de maaltijdplanner ingevuld én boodschappen gedaan.
Als je dit achter elkaar leest, is deze zaterdag een bedrijvige dag geweest. Dit bleek ook in de supermarkt. Wat was het druk!

In de loop van de middag en avond begon het te kriebelen... Want: de ontknoping van Wie Is de Mol was gisteren op tv. Ik deed mee met de "Wie Is De Mol App". Mijn laatste (en erg weinig punten) had ik ingezet op Tim. Zoals elke aflevering zat ik er nu ook weer naast...

Voordat ik me helemaal kon installeren voor "de ontknoping" kreeg ik nog een leuk berichtje. Speelvriendje van oppaskind heeft zijn zwemdiploma B gehaald. Een knappe prestatie. Maar nu? Nu was er "helemaal klaar mee", hij gaat nu op judo. ;-)

Aangezien er vrij weinig op tv was, werd de tv-avond afgesloten met het programma "Ik vertrek".
Na de vele doorwaakte nachten was het voor mij bedtijd. Ik hoopte op een rustige nacht. Dit is gebeurd. Ik heb aan één stuk doorgeslapen. Een wekker hoefde ik wederom niet te zetten, de pijn in mijn mond gaf aan dat het tijd was om op te staan.

Belangrijk was om weer wat Rust te creëren, door je op je gemak aan te rommelen wordt deze doelstelling makkelijk behaald.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten