maandag 28 maart 2016

Dag 220- eerste Paasdag


Op zaterdag deden wij de weekboodschappen. Manlief vroeg aan mij of wij ook nog wat lekkers in huis zouden halen voor eerste paasdag. Ik vond dit niet nodig omdat wij al een "Paasgourmet" op het programma hadden staan. Niets is zo veranderlijk als het weer... Mmm, het weer? Ik bedoel eigenlijk mezelf. :-) Toen ik gisteren opstond dacht ik dat het toch wel leuk zou zijn om een paaslunch/brunch te organiseren. Maar ja... Paasboodschappen hadden we niet gedaan. Wat nu? Na een kleine zoektocht op internet bleken er toch een aantal supermarkten open te zijn op eerste Paasdag. Zo kwam het dat wij eerste Paasdagen boodschappen deden. Hoe gezellig is dat? ;-)

Na ons tripje naar de supermarkt bereidde manlief de Paasgourmet voor. De eerste Paasdag sloten we hiermee af. Na het eten was de avond nog "jong". We bekeken twee afleveringen van "Project Orpheus", om de avond gezellig af te sluiten keken we ook nog "Missie Aarde". Manlief en ik houden van dit soort humor, we hebben erg gelachen.
Wij kopen nooit een "kant en klare" gourmetschotel. Manlief stelt de gourmetschotel altijd met veel plezier zelf samen. Natuurlijk hebben we voor Pasen ons Paaskleed uit de kast gehaald.

Laat ik niet vergeten te vertellen dat ik op deze Paaszondag een BEER van mijn weg heb gehaald. Op dag 217 heb ik besloten om contact met mijn biologische vader te zoeken. De kaart die ik hier speciaal voor heb gekocht is inmiddels onderweg. Het is spannend hoe mijn vader zal reageren, maar ik ben super trots dat na maanden twijfel, ik uiteindelijk deze eerste stap heb gezet!
Bij mijn weten heb ik een mooie eerste brief aan mijn vader geschreven. Dit is één van de dingen die ik in deze brief schreef:
Wat de rups het einde noemt,
Noemt de rest van de wereld een vlinder.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten