dinsdag 1 maart 2016

Dag 193- out of energy


Na het trekken van beide verstandskiezen, blijft de pijn in mijn mond aanhouden. Het voelt alsof ik constant op een stukje aluminiumfolie aan het kauwen ben. Het is een uitstralende pijn die mij belemmerd in mijn nachtrust en in mijn dagelijkse bezigheden. Na de zoveelste nacht op rij, waarin ik door de pijn `s nachts wakker werd besloot ik opnieuw de tandarts te bellen. `s Middags lag ik voor de zoveelste keer in de tandartsstoel waarin de tandarts voor mij heel "verheugend nieuws" had. Deze klacht gaat nog wel acht tot negen duren. :-(
De tandarts legde het als volgt uit: door een kaak loopt een grote zenuw met allerlei vertakkingen. Door de kracht van de extracties zijn mijn zenuwen een beetje in de war geraakt, en geven hierdoor verschillende pijnsignalen. Dus het klopt dat ik pijn heb, helaas kan de precieze oorzaak niet bepaald worden.
Heel fijn zo`n theorieles, maar ik wil nu weleens een nacht doorslapen! Ik heb om sterkere pijnstilling gevraagd. Die heb ik gekregen: Ibuprofen 600 mg, zo nodig in combinatie met Paracetamol. Beide pijnstillers heb ik genomen voordat ik ging slapen. Dit keer ben ik maar één keer wakker geworden.
(En ook later in de nacht, nu werd ik rond 4.30 uur wakker.)

Gelukkig was er gisteren ook leuk nieuws te melden. Na mijn bezoekje aan de tandarts ben ik een uurtje op bed gaan liggen, in de hoop weer wat energie te krijgen. Terwijl ik lag te "rusten" ging de voordeurbel. Het was de pakketbezorger met een pakket voor Devil. Helaas was Devil niet zo nieuwsgierig als ik dus heb ik het maar uitgepakt. Wat een leuk verrijkingsmateriaal hebben we besteld!
Natuurlijk hebben manlief en ik al het speelgoed uitgeprobeerd. Je kan je afvragen wie dit speelgoed leuker vond... De baasjes of de kat? :-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten