zaterdag 19 maart 2016

Dag 211- jarig!


Hiep hiep hoera! Gisteren was ik jarig. Ik bereikte de mooie leeftijd van 35 jaar. Anno 2016 heb ik besloten mijn verjaardag in nieuwe stijl te vieren. Mijn verjaardagsfeestje schuif ik op naar 14 mei.
In de maand mei hoop ik op prachtig mooi weer want ik ga met schoonmama en manlief op Bevertocht in de Biesbosch! Voorafgaand aan de Bevertocht gaan we gezellig uit eten. Het plan is om in een Steppegras-restaurant te gaan eten. In plaats van mijn tegen mijn verjaardag op te zien,  kijk ik nu echt uit naar mijn verjaardagsuitje.

Mijn verjaardag vieren in nieuwe stijl is niet zonder reden. Al jaren loop ik te rennen en te vliegen om mijn verjaardagsvisite gezellig te ontvangen met een goed bord eten. Dit betekent boodschappen doen, opruimen, koken enz. enz. Gezellig vond ik mijn verjaardag al jaren niet meer, en is een verjaardag nu juist niet iets om blij van te worden?

Mijn oppaskind vertelde mij dat ik "de baas op mijn eigen verjaardag ben én dat ik zelf mag weten wat ik op mijn verjaardag doe!" Treffender had dit vijfjarige mannetje het niet kunnen zeggen.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten